Menu

BETAALMOGELIJKHEDEN

BANCONTACT / BELFIUS / SOFORT / KBC-CBC
U kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop afrekenen. U heeft de keuze uit Bancontact, Belfius, Sofort Banking en de KBC/CBC betaalknop. Aan deze betaalmethodes zijn geen kosten verbonden. Uw aankopen zijn in een paar seconden betaald, waarna wij ook snel uw order kunnen verwerken en leveren. 


IDEAL
U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDEAL. Als u op deze manier betaalt wordt het te betalen bedrag direct afgeschreven van uw bankrekening. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

VOORAF OVERMAKEN
U kunt er ook voor kiezen het factuurbedrag naar ons over te maken op rekeningnummer  NL72 INGB 0006831889 ten name van Herba Online Shop, onder vermelding van uw bestelnummer. Bij deze betaalwijze wordt uw order in behandeling genomen zodra wij uw betaling hebben ontvangen. De verwerkingstijd van de bank is gemiddeld 1-3 werkdagen. Online betalingen met internet bankieren worden dezelfde dag verwerkt.

Bankrekeninggegevens
Bank: ING Bank - IBAN: NL72 INGB 0006831889 -BIC: INGBNL2A

VISA of MasterCard
Met VISA of MasterCard kunt u veilig en eenvoudig uw aankoop online afrekenen. Helaas zijn hieraan wel kosten verbonden, te weten 1,8% per transactie, die wij in zijn geheel rechtstreeks afdragen aan de Creditcardmaatschappij.

CONTANTE BETALING
Contante betaling houdt in dat de Herbalife producten worden betaald bij persoonlijke aflevering of bezorging. Woont u om en nabij Hoofddorp (Nederland) dan kunt u kiezen voor deze mogelijkheid. In overleg kunnen de producten worden opgehaald of worden bezorgd (straal maximaal 10 km). Wij zullen contact met u opnemen om de afleverdatum te bespreken. Wij hebben geen pin mogelijkheid. 

KOPEN ONDER REMBOURS
Bij betaling onder rembours betaalt u contant (met gepast geld) aan de postbode bij het in ontvangst nemen van de Herbalife producten. Bent u niet thuis of heeft u geen gepast geld? Dan kunt u nog drie weken met PIN betalen op het postkantoor.

Hoe gaat verzenden onder rembours precies in zijn werk? U plaatst de gewenste Herbalife producten in uw winkelwagen. In het afrekenscherm kiest u voor ‘onder rembours’. Vervolgens zullen wij het pakket klaarmaken en aan de post meegeven. Veelal de volgende dag zal het pakket worden aangeboden door de postbode. U ontvangt van ons een mail met de verzendgegevens, zodat u het pakket via Track and Trace op internet kan volgen.

Voor remboursbetalingen berekenen wij een toeslag. Dit zijn wij helaas genoodzaakt te doen vanwege de hoge rembourskosten en omdat wij regelmatig rembourszendingen retour ontvangen.

© 2015 - 2017 Herba Online Shop België - Onafhankelijk Herbalife Member | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel