Menu

VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik wil meer informatie over jullie prijzen
Voor meer informatie over onze prijzen dient u eerst bij ons in te loggen. Het aanvragen van een inlogcode duurt slecht enkele minuten. Daarna zijn de prijzen zichtbaar en kunt u uw bestelling plaatsen.

Verkopen jullie wel echte Herbalife producten
Wij bestellen rechtstreeks bij Herbalife, hierdoor bent u verzekerd van de originele producten met een lange houdbaarheidsdatum.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de producten
De houdbaarheidsdatum verschilt per product. De proteïnerepen bijvoorbeeld hebben een kortere houdbaarheidsdatum dan de maaltijdshake. Omdat wij direct bij Herbalife bestellen bent u verzekerd van de langst mogelijke houdbaarheidsdatum.

Zijn jullie wel aangesloten bij een keurmerk en wat houdt dit in
Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk, waardoor u volledig veilig bij ons kunt bestellen. U bent voor 100% verzekerd dat wij de orginele producten tijdig zullen leveren.

Hoe lang zijn jullie al Herbalife distributeur
Ons team is in 1994 als één van de eersten van Nederland gestart. Ondanks enkele wijzigingen in de personele bezetting hebben wij dus al meer dan 20 jaar ervaring met betrekking tot kennis over Herbalife, voeding en gezondheid. Sinds 2004 zijn wij ook op het internet actief. Ruim voldoende kennis en ervaring om u te helpen uw doelen te bereiken en u te kunnen adviseren.

Hoeveel bedragen de verzendkosten
Als u wilt weten hoeveel de verzendkosten bedragen, vraag dan hier de prijslijst aan. 

Wat zijn de regels van het Spaarsysteem?
Met ingang van 14 november 2016 kent Herba Online Shop een spaarsysteem. Wilt u precies weten wat de voorwaarden zijn, klik hier.

Hebben jullie een klachtenprocedure
Ja, conform de voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk hebben wij een klachtenprocedure opgesteld.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, nadat u de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend. Dit kan via ons postadres of e-mail adres.
De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
Een klacht over een product, dienst of de service van ons kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Wat zijn de retourmogelijkheden
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Naast bovengenoemde biedt Herbalife de mogelijkheid tot omruilen of volledige restitutie. U hoeft slechts het gedeelte dat u niet gebruikt hebt binnen 30 dagen na aankoop naar ons terug te zenden. Wel dient u vooraf een bijbehorend formulier in te vullen. Deze kunt u per e-mail bij ons opvragen.

Mag iedereen bij www. herba-online-shop.be bestellen 
Uitdrukkelijk nee! Het is niet toegestaan om bij www.herba-online-shop.be te bestellen als u zelf een Herbalife ID nummer heeft en bent ingeschreven als Herbalife distributeur/ member. Het is ook niet toegestaan om de producten gekocht bij www.herba-online-shop.be  door te verkopen aan derden!

Daarnaast willen wij u wijzen op het feit dat u misschien op dit moment bij het gebruik van de producten begeleidt wordt door een coach. Deze persoon heeft hier tijd en energie in gestoken. Wij willen benadrukken hiermee rekening te houden als u overweegt om klant te worden bij Herba Online Shop België. 

© 2015 - 2017 Herba Online Shop België - Onafhankelijk Herbalife Member | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel